Nu har man skaffat blogg! :D

Hellu! :)
Idag var skolan rätt soft för vi hade bara 4 lketioner! (H)
Vi hade elevens val idag och då har jag och mina andra två kompisar bild,
men våran lärare var sjuk så vi fick typ en halvtimmas längre rast! :D
Så vi gick vi till torget och jag köpte örhängerna på bilden här under.
Köpte dem på Cubus för bara 19:-  som ni ser!  ;)
Efter skolan idag när man kom står min lillebror som är 7 år och lagar mat :O
Fast mamma hjälpte han såklart, och till efterätt blev det glass med chokladsås! :D
Inte så nyttigt men jag tror jag får träna lite sen ;D
Skulle egentligen haft fotboll & basket idag men eftersom jag fortfarande inte
blivit av med förskylningen så får jag köra lite träning hemma.
Eftersom jag tränar både basket och fotboll kan det kanske bli svårt att hinna
göra inlägg ibland men jag ska göra så gott jag kan! :)
Puss på er ;*

Örhängen på Cubus för bara 19:-


Glass är mums! (A)

Jag älskar glass! (A)

Nu var det slut! :(

Nu var det slut! :(

 






Kommentarer
Postat av: ankan

Fina örhängerna var ! :)

&& glassen såg goood ut (a) ^^

vad lagade han för mat då :) ? xD

2010-02-23 @ 21:47:25
URL: http://aangelicavaxhed.blogg.se/
Postat av: martin! =D

tjockis -.- ;) j a g v i l l h a d e n g l a s s e n! =D

2010-03-01 @ 20:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0