Ska vi plocka vinbär i min trädgård lalallaa..

Hejsan Bloggen!
Idag vaknade jag upp hos Linnea. Vi har tagit en del bilder
med hennes systemkamera idag, kul ! :D Mamma hämtade
mig 13:40 ungefär och efter det åkte vi in till Kamerahuset!
Jag har kollat på två olika kameror Nikon D3000 och Canon
EOS 1000D , vilken tror ni på? :) Iallafall så tror jag att
de kommer bli en Nikon D3000 men vi får se :) Måste spara
ihop lite pengar först :O Jaja, ikväll har jag plockat nästan
3 liter vinbär och rensat , usch vilket jobb! ;O Nu ska jag nog
ta något att äta och sen blir det hopp i säng!

Puss ;*

Vinbär xd

Kommentarer
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; tack så mycket! :)

2010-08-03 @ 21:56:10
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0