Vi är oseriösa på bilderna bara så ni vet! ;)

Hej Hej!
Idag vaknade jag och Melissa runt 10 och då satt vi och kollade
på lilla kycklingen. Den är söt den filmen asså! ^^ När vi hade
kollat klart på den gick vi ner och åt och sen kollade vi simpsons
filmen eller vad den nu heter, haha ! :D Sen kollade vi på
Jurassic park, vilken av alla de vet jag inte men men. När den
var slut så började jag gå hem för vi skulle snart äta lunch,
pannbiff och potatis blev det! :) Nu sitter jag här och gör ingenting.

Här kommer det lite bilder från igår när vi skulle sminka oss som
fjortisar! ^^ Hhaah, väldigt lyckat verkligen xd


Näe, jag har inte funderat på att börja sminka mig såhär!



Vi är OSERIÖSA, så nu vet ni det! :D Vi hade iallafall väldigt kul när vi tog massa kort ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0