Träning är underbart!

Hallå på er :)
Började köra crosstrainer idag på gymmet i 15 min som uppvärmning. Efter det satte jag igång och köra allt som har med armar att göra med fria vikter. Avslutade med vanliga plankan 1 min x 5 och sen sidoplankan 1 min x 2 på varje sida. Tog en sväng på torget innan jag gick hem och gjorde mig en rejäl lunch :) jättegott blev det och mätt kan man lugnt säga att jag blev ;) Bestämde sedan träff med Jessica hemma hos henne och där tog vi en kopp kaffe och myste i hennes uterum. Vid 5 när hon åkte på träning gick jag och bror till torget för att köpa mors dag present till vår underbara mamma :D Sen hem äta middag och åka iväg på träning. Känner dock av i min hals och fick skippa intervallerna.. :( Asså jag började nästan gråta av att se alla andra springa för jag ville så gärna vara med.. Var tvungen att springa 2 längder bara för det var så deprimerande att kolla på hehe. Nu blir det hem och ta lite kvällsmat innan det är dags att hoppa i säng :)

Puss //Emma

https://cdn3.cdnme.se/1764567/7-3/pic_519e7f099606ee6c95a46c5c.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0