Sprungit 1,5 mil!!!

Idag har jag hjälpt mami med att städa ur vårt förråd och även fått rensat i i min låda lite. Tog cykeln till sif gården för att titta när vårt B-lag mötte SIF och som tur var vann vi med 1-0 :D När matchen var slut cyklade jag hem och så gjorde jag och mamma lite mat innan vi åkte och tittade på när min bror spelade match :) Har även övningskört idag men det gick åt helvete! Ikväll bestämde jag mig för att gå ut och springa och hade det inte varit för att Madde skulle gilla min Facebook status hade det aldrig blivit av, tack Madde! :D 1,5 mil blev det till och med så nu känns det riktigt bra :) Precis ätit lite kvällsmat med mami och det blev Kvarg med jordgubb och mango och en kopp te.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0