Mot Jasmines student

God morgon, eller god lunch kanske man ska säga :) Idag ska jag på student igen, woho! :D Sitter just nu i bussen på väg in till centralen där jag sedan ska byta till ett tåg mot Lerum. Solen skiner och klänningen är på idag! Ser fram emot en otroligt rolig dag :)

Idag fyller även min bästis Jessica 17 år, wiiiie!! Ett stort grattis till henne på sin dag, hoppas du får en otroligt bra dag! :D:D Ledsen att jag inte kan fira den tillsammans med dig idag men imorgon ska vi fira som bara den! En stor kram till dig Jessica :)

Puss //Emma


Kommentarer
Postat av: Jessica

JAG ÄLSKAR DIG VERKLIGEN VÄRLDENS BÄSTA VÄN<3

Svar: Älskar dig med bästis! <3
Emma

2013-05-31 @ 13:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0