Måndag igen!

Helgen och vårt minilov som vi hade har gått alldeles för fort! Redan måndag igen och massa skoldagar framför oss.

Min morgon började med att klockan ringde 08:05 och jag drog på mig träningskläder, åt en halv banan och cyklade till Sportlife. Var riktigt seg i benen så blev bara 15 min på crosstrainern och därefter lite mage och baksida lår. Inte så värst hårt men ändå så det var jobbigt. Efter ca 1 timma på gymmet cyklade jag hem och hoppade in i duschen. Efter det fixade jag mig och gjorde lite frukost och nu sitter jag i bussen på väg till skolan :) Har nationella muntliga i matte idag och sen vanlig svenska, så måste erkänna att vi har en go dag idag ;)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0