Lugn till panik

God morgon,
Usch den här morgonen började verkligen inte bra. Eller rättare sagt så var allt bra fram tills jag skulle låsa dörren och märker att min nyckelknippa är borta, fan! Missade min buss jag skulle ta men fick ändå ta den 20 min efter. Förstår ni paniken när man är ensam hemma och ska låsa och så går det inte för att nycklarna är borta. Åhh är så sjukt arg just nu... Får försöka skaka av mig det nu så inte hela fredagen blir förstörd. Det är sol och varmt ute så idag blev det shorts, linne och skinnjackan :) Idag på morgonen ska vi till ett idrottsmuseum, lite spännande sådär ;) därefter har jag en redovisning och ekonomilektion innan vi slutar.

Hoppas på att dagen vänder och blir bättre nu!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0