Kroppen strejkar!

Hade bara redovisningar idag på Samhäll men alla hann inte med så jag är en av dem som ska göra på fredag ;) Efter den lektionen fick vi bara info om engelska nationella och sen kunde alla i klassen sluta utom jag som skulle simma -.-' Som tur var stannade Nicole kvar med mig och satt och hejade på medan jag ensam simmade 1000 meter, du är bäst Nicole! :D När jag sedan satt på tåget hem var jag helt slut och min kropp verkligen strejkade så bestämde mig för att vila från fotbollen ikväll. Följde istället med på min lillebrors skolkväll då de skulle visa upp saker som de hade gjort, lite segt men jaja. Nu ska jag slänga mig i sängen och tagga iför engelska nationella imorgon, skjut mig säger jag bara.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0