PÅSKLOV!!! :D

God morgon!
Skulle egentligen haft tyska nu på morgonen men hade lite ont i huvudet så blev att stanna hemma. Skulle bara haft den lektionen så var lite meningslöst dessutom. Fick tittat ett avsnitt av "Pretty little liars" när jag vaknade och sedan blev det frukost med mami. Jag rekommenderar verkligen Paulúns müsli som jag åt tillsammans med A-fil idag, en finn-crisp med ost och en kopp kaffe. Måste även berätta något sjukt kul. Ställde mig på vågen imorse och nu visade den 60,5kg, vilket är helt sjukt!! :D Jag har alltså gått ner 9,2 kg sen nyår bara :o Nu är jag stolt över mig själv! Påsklovet kunde inte börjat bättre ;)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0