Such a beautiful day

God morgon världen!
Finns det något bättre än när man slår upp ögonen på morgonen och ser att det sol ute? Tror inte det va! Har sovit ganska dåligt inatt så när jag vaknade var jag sjukt trött, men så ser man vädret och då blir man faktiskt psykiskt piggare ;) Missade bussen med 2 min så fick ta en som gick en kvart efter. Har ingen morgonträning idag faktiskt utan vi ska ha teori klockan 8 till 9. Förstår inte vad vi ska göra resten av dagen eftersom vi inte har något kvar i skolan typ. Vi får vänta och se vad som händer helt enkelt :) Har ätit så mycket godis och onyttigt i helgen så var inte alls hungrig när jag vaknade. Tog ett äpple och fyllde en flaska med kallt vatten som jag har nu på bussen :) Vi får ju som sagt frukost i skolan varje måndag, så får bli kaffe och frukost där idag :D

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0