Studentfirande

Tjena tjena!
Idag startade jag dagen med att springa 7 km och därefter lite planka. Efter det blev det en dusch innan jag började göra mig i ordning och äta frukost ute på altanen. 11:15 mötte jag upp papi på torget och tog då en fika med han på Espresso House. Jag valde en blåbärspaj och den va faktiskt riktigt god :) Mötte sedan upp Jonna, Micka och Elsa och så gick vi och köpte rosor som vi delade ut till några studenter :) Vill verkligen ta studenten nu!! När flaken hade lämnat skolan gick vi tillbaka mot torget för att köpa studentpresent. Tack tjejer för en riktigt rolig dag och grattis alla studenter :D

Ikväll var jag och mami på studentfirande hos min bästis syster som tog studenten. Jag hade köpt en hjärtformad blå skål och badtvål som såg ut som en cupcake. Blev en massa onyttigt så ligger här i sängen med ångest nu typ... Tur att jag har match imorgon säger jag bara. Dags att nana nu, är hur trött som helst.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0