Blir inte alltid som man tänkt sig

Go dag i skolan idag! Slutade lagom så jag hann med 13:00 bussen hem. Gick till Coop och köpte lite godis som jag la i en kopp som Liv skulle få i julklapp. Vi har nämligen inte hunnit ge varandras julklappar så idag träffades vi på en fika och gav julklapparna till varandra. Jag fick så sjukt fina saker av henne. En mugg med en liten visp och varm choklad, 1 ring och 2 nagellack :D Sen drog hon hem och jag gick till tandläkaren. Inga hål, vilket kändes väldigt bra! Mötte upp mami på Jysk och sedan blev det 30 min på löpbandet och knäböj med 10 kg. Har även varit på möte med fotbollen ikväll och ja det var la helt okej. Ännu en cup jag inte ska spela... Detta gör en verkligen besviken, men jag antar att det är något man får ta sig igenom.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0