Befinner mig på en tropisk ö

Hej söta läsare!
Just nu sitter jag i shorts och bh på min balkong i en solstol. Känns som att jag befinner mig på en tropisk ö långt bort från Sverige för solen bränner extremt. Har nyss tagit mig en kopp kaffe och läst mammas Må Bra tidning :) Bestämde mig för att sola på Sportlife imorse och efter det handlade jag lite på Willys. Har bakat världens godaste knäckebröd som jag åt tillsammans med min omelett till lunch. Det är lika gott som godis det här knäckebrödet. Har börjat packa lite för imorgon drar jag till Danmark med laget på träningsläger, wohoo!!

Puss //Emma

https://cdn2.cdnme.se/1764567/7-3/pic_515d83bfe087c37359cc53f1.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0