Vinst med U-laget

Hejsan,
Har inte hunnit med någon uppdatering idag, ledsen.. Lagfesten igår var riktigt rolig och jag blev utsedd till årets ego, haha! Hade tydligen väldigt många bilder på mig själv på Facebook, opps!

Dagen började med att jag gick ut och sprang ca 3 km och gick sedan 3 km tillsammans med mami. Pluggade lite tävling & träningslära. Fick ett riktigt sug efter chokladbollar så det gjorde jag också och tryckte i mig.. Tacos blev det till middag innan det var dags att bege sig till samlingen inför match med U-laget. Blev en vinst med 7-1 mot Hovås Billdal, grymt! 3 mål gjorde jag och det kändes verkligen hur kul som helst! :D Snart hemma nu!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0