J*vla tåg :@

God morgon!
Klockan ringde 05:50 idag men var så trött så jag snoozade fram tills 06:00. Då var det bara att dra på sig träningskläderna och sätta igång med lite crosstraining. Skulle egentligen gått ut och sprungit men det var kolsvart så det gick ju inte ;) Efter att jag stått på maskinen i 30 min blev det en go dusch. Känns verkligen så himla underbart efter att man har kört ett morgonpass :D Mami var så gullig så hon ställde sig och gjorde havregrynsgröt till mig innan hon sedan körde mig till tåget, bäst är hon! Nu är det ju så då att mitt tåg var 20 min försenat idag så jag har nämligen frusit ihjäl känns det som :( J*vla tåg!! :@ Börjar inte förrän 10 men ändå, inte kul att fingrarna knappt går att röra.. Hoppas ni haft en bra måndagsmorgon :)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0