Varför blir jag inte frisk?!

Jo egentligen finns det kanske flera anledningar.. Jag lägger mig sent varje kväll och går upp tidigt, stress och att jag fryser så himla lätt. Sitter i alla fall på bussen nu och byter sen till tåget eftersom jag drar till skolans gym nu när jag har ont i halsen. Det är ju inte bra att anstränga sig för mycket när man har det och eftersom vi har bff träning imorgon så tar jag det lite lugnare :) Efter träningen har vi håltimma på 2 timmar och 40 min! Känns så fruktansvärt ovärt att stanna kvar :( Men men så kan jag ju inte tänka hela tiden heller. Vill därför att Nicole ska komma ib tidigare till skolan så jag kan vara med henne så länge (a)

Ni skulle bara veta vilken enorm frukost jag åt idag, helt sjukt! 1 tallrik med a-fil, müsli och 1 banan, 1 tallrik med flingor och a-fil och 2 stycken kolakakor som mamma bakade igår, så sjukt Goa så jag kunde inte motstå. Typiskt mig...

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0