Tåget inställt

Godmorgon!
Ännu en tidig måndagsmorgon och regnar gör det. Ny månad idag vilket innebär nya tag och ja nytt nytt nytt! Ska verkligen gå in för det nu med kosten och träningen och bara köra på! Kanske ska ha som mål att nå 60kg, det hade varit något :D Självklart är det inte lätt att nå det men man får verkligen se till och ge allt. Fick skjuts ner till tåget idag av mami men när vi kom ner visade det sig att tåget var inställt.. Så nu sitter jag på en ersättningsbuss som förmodligen kommer ta hur lång tid som helst. Jag lär förmodligen inte hinna till träningen eftersom det är ca 1 timma kvar tills den börjar, åhh! Som tur är bussen ganska tom och har blå mysiga lampor så nu tänkte jag sova.

Puss //Emma

På bilden ser ni min energibomb som jag tänkte ladda med inför träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0