Skjut mig!

Hemsk dag idag fast ändå inte.. Har ett tyska prov som jag kommer faila helt på eftersom vi fick reda på det förra veckan och jag har inte pluggat ett piss. Kosten och träningen just nu går åt helvete! Är fortfarande förkyld så har inte blivit något svettigt träningspass på gymmet som jag vill. Jag vet att man inte skall komma med ursäkter men skolan tar väldigt mycket tid just nu, sen har jag det ganska tufft hemma eftersom en hel del förändringar håller på och ska ske och jag har ingen aning om hur något blir.. Allt känns bara extra jobbigt just nu.. Det som är bra med denna dagen ät att vi slutar 13:10 :) Måste sätta mig och titta igenom tyskan nu trots det att jag bara vill hem för jag har ont i magen :(

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0