Lägger mig alldeles försent..

Blev ett riktigt mördarpass idag på gymmet. Började springa på rullbandet på 11:an och ökade allt lite eftersom. 8 km blev det idag och när jag hade 1 km kvar ökade jag den till 15, höll nästan på att svimma asså! När jag fick lugnat ner andningen körde jag rumpa 3 x 15 på 30 kg, situps 3 x 15 på 20 kg och bål 3 x15 på varje sida med 25 kg. Kändes helt underbart när jag lämnade gymmet. Testade en blåbärsmjölk ikväll som innehåller 30% mer protein, rekommenderar den verkligen! Blev lite kvällsmat och så också. Fick gjort klart min svenska ikväll som vi ska lämna in imorgon, gött! Nu blir det sängen, klockan är alldeles för mycket.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0