Ett litet träningspass hemma

Dagen i skolan idag gick svinfort! :D Ändå var jag hur trött som helst på tåget hem, men där träffade jag Jessica som jag satt och pratade med :) Fick gå hem från stationen idag med min träningsväska, segt eftersom det är 4 km hem till mig därifrån. Lagade världens största middag som var 3 stycken lövbiff och några klyftpotatisar eftersom jag var så hungrig hehe. Blev ingen tur till gymmet idag eftersom jag körde lite träning hemma istället. Först en löprunda på 3 km eftersom det blev så mörkt snabbt och sedan tränade jag armar och mage :) Just nu sitter jag och tittar på tv, Bonde söker fru börjar ju ;) Har idrottsprov imorgon så får läsa på det pappret lite också.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0