Hem och gråta nu

Var så sjukt trött imorse och ändå så sov jag på tåget i 40 min.. Började med T&T som jag tycker är ett av de roligaste ämnena i skolan, dock har vi det bara varannan vecka.. :/ Därefter hade vi träning i skolan och idag var det riktigt roligt :D Fick stressa efter träningen eftersom jag bara har 1 timma på mig att duscha, fixa mig och äta innan jag skulle ha mitt matteprov. Vill inte ens prata om hur dåligt det gick... Skall hem och gråta nu för det är gick så katastrofalt dåligt, så hör man resten av klassen säga att dem tyckte det var lätt.. Matte som jag ändå tycker är roligt. Nu sitter jag på tåget hem och väl hemma väntar tyska boken, fyyy!!!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0