Första dagen i skolan efter lovet avklarad

Blev en stressig morgon för mig idag. Går alltid upp 04:55 för att sedan ta moppen ca halv till stationen. Idag ringde inte klockan så halv kom mami in och väckte mig, snacka om panik!! Fick göra mig i ordning på en kvart och sedan körde hon mig till stationen. Idag hade vi första träningen inomhus med skolan, as gött att slippa det kalla :) Kan inte påstå att inomhus är min grej direkt men det är riktigt kul :D Sista lektionen nu hade vi tal och jisses vad nervös jag va! Stammade massa och tappade bort mig osv :( Jaja, gick ändå hyfsat okej skulle jag tro. Nu skall jag ta tåget till Stenungsund och ja, sitta där och vänta..

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0