Firat Liv

Hejsan!
Ännu en tidig måndagsmorgon men idag var det inga lektioner. Har nämligen Buffertdag idag och då ska bara dem som missat prov vara där. Vi behövde dock gå på fotbollsträningen för att göra styrka och rörlighetstest. Usch vad dåligt det gick verkligen... Får hoppas på bättre resultat nästa år! :) Direkt efter träningen skippade jag frukosten i skolan för att hinna med tåget till Stenungsund. Blev ju ingen direkt jobbig träning imorse så jag tänkte att jag kunde springa lite på bandet innan jag skulle möta upp Liv. 5 km sprang jag i alla fall och det är bättre än ingenting. Jag och Liv tog sedan bussen till torget för att fira henne på Solliden, hon fyllde nämligen 16 igår den tjejen :D Grattis i efterskott!! <3 Blev en riktigt god lunchbuffé och nu är jag så sjukt mätt. Nu ska jag ta moppen hem och plugga.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0