Snowy monday

Idag ringde klockan 06:00 och jag gick upp för att träna hemma. Morgonträningen i skolan var inställd idag så bestämde mig för att köra ett litet eget träningspass. Hoppade 1000 hopp med hopprep och körde plankan, sidoplankan, situps och armhävningar. Blev en go varm dusch efter det och sedan började jag fixa i ordning mig lite och tog på mjukisdressen. Ena halvan av klassen har nämligen ingen engelska idag så jag börjar 12:00. Satt i soffan med mami och pluggade lite samtidigt som jag satt och greja lite på datorn. Så otroligt mysigt med all snö som vi har hemma hos oss. Vill ha jul nu!! Såg även julkalendern imorse tillsammans med min bror innan han åkte till skolan. När klockan var ca kvart i 10 fick jag byta kläder och packa klart väskan så mami kunde köra mig till tåget.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0