En helvetes morgon

Nu ska ni få höra om min morgon, som för mig kändes som ett helvete. Klockan ringde 05:45 och då har jag knappt fått 4 timmars sömn eftersom jag inte somnade förrän 2 inatt. Jag gick upp och fixade mig och slängde i mig en macka och lite fil och müsli. Därefter väckte jag både mamma och pappa och frågade om någon kunde köra mig till tåget om 20 min. Svaret jag får är att jag inte har sagt något till dem igår utan att jag är dålig på att planera. Det blev en hel del arga ord innan pappa tillslut körde mig till tåget. När vi kommer fram till tåget inser inser vi att tåget gick för 10 min sen eftersom tågtiderna har ändrats.. Gissa om jag bara vill dö?! Vi åkte i alla fall hem igen och jag bara la mig i sängen och störtgrät. Mascaran rann och allt kändes helt meningslöst, trots det tåg jag tåget som gick 1 halvtimme senare. Missade nästan hela tyskan och sen hade vi bara svenska innan vi slutade :) Så efter att vi hade ätit lite gröt i skolan så satte jag och Nicole oss på centralen och tog en fika eftersom att jag inte skulle kunnat ta mig hem med det tidiga tåget. Vi satt där ca 1 timme och pratade om allt möjligt medan hon drack sitt te och jag min Caffe Latte. En otroligt underbar vän har jag <3 Nu är jag snart hemma och då är det plugg som gäller! Har både engelska redovisning och ekonomi prov imorgon så det är bara att plugga på ;)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0