Tagga match nu då!!

Precis slutat skolan och ni anar inte hur trött jag är! Började dagen men att vi tränade fotboll då och ja det gick la helt okej. Fick vänta aslänge innan vi kunde duscha för dörrarna va låsta... Pga det fick jag slänga i mig maten på 10 min innan samhällslektionen började. Sen gjorde jag ju verkligen bort mig helt, höll på att somna så läraren sa:
- Somnar du Emma?
Sånt är ju bara så pinsamt, kände hur allas blickar vändes mot mig.. Sista lektionen hade vi företagsekonomi då vilket var en helt okej avslutning på dagen. Nu ska jag och Nea hem till en lagkompis innan vi direkt drar iväg ner till Falkenberg och spelar match.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0