Friday

God morgon!
Igår var jag och tränade spinning och yoga med Elvira och Emma och det kändes verkligen jätteskönt att svettas på spinning igen fastän det var jobbigt. Båda passen var bara 30 min långa så inte så farligt men jag insåg nog att yoga verkligen inte är min grej. Kanske bör ge det några gånger men för mig igår så var det bara långtråkigt, huvudet dunkade när man skulle andas hela tiden och kroppen gjorde bara ont. Följde sedan med Emma hem och sov hemma hos henne inatt.
 
Idag är det äntligen fredag och när Emma tog bussen till skolan så tog jag bussen hem då jag inte har någon föreläsning idag. Har precis gjort mig frukost som består av mosad avokado på grovt bröd och tomat samt en kopp kaffe och min c-vitamindryck. Har ju fortfarande inte blivit frisk.. Idag är det mycket som händer så får se om jag har tid att skriva något mer sen.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0