Smarrig middag

Hej hej!
Haft otroligt fint väder här i Karlstad idag med solsken och blå himmel, dock väldigt kallt. Trots det kände jag att jag behövde komma ut och få lite D-vitamin så tog en promenad ner till köpcentrumet nedanför mig. Fick köpt mig en skidjacka (äntligen!) och två stycken underställströjor. Efteråt fick jag handlat lite mat innan jag sedan tog bussen hem. Har sedan dess suttit och pluggat hela eftermiddagen och usch vad det fortfarande går trögt. Pausar nu lite för att äta lite middag som idag fick bli bananpannkaka med kvarg och caramel suryp. Asså är ju rena desserten jag sitter och äter här. Bli en lugn kväll hemma med plugget har jag jag bestämt mig för eftersom jag känner att min kropp måste återhämta sig efter all veckans träning.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0