Morgongym

Äntligen fredag, och vad är inte bättre än att börja dagen med ett gympass?! Steg upp ur sängen 6:30 imorse och tog en NOCCO för att kicka igång kroppen med lite energi. Benen var verkligen tunga idag efter gårdagens spinningpass men trots det kämpade jag på med 30 min crosstrainer. Blev sedan ett överkroppsstyrkepass med störst fokus på biceps och triceps. Avslutade passet med lite mage innan jag promenerade hem och satte på lite kaffe samt åt frukost. Till frukost blev det ett kokt ägg och kvarg med min caramel suryp, supergott! Klockan 10:15 började föreläsningen och idag är det bara 7 dagar kvar till tentan så det är bara att kämpa på. Fick en väldigt fin rosa tumstock av Elinor, så otroligt gullig är hon. Väldigt skönt med fredag idag, är på riktigt bra fredagshumör idag. Kan bero på att jag ska köpa en soffa till min lägenhet idag, kommer bli så bra!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0