Helt slut

Blev inget inlägg igår mer änd det jag skrev på förmiddagen. Hade en jobbig eftermiddag/kväll då jag var extremt deppig och kände mig ledsen över allting. Antagligen var det stress, trötthet och andra faktorer som påverkade det. Tog bara en lugn kväll framför datorn innan jag somnade.

Idag vaknade jag upp vid 6:30 eftersom jag hade bestämt mig för att tvätta. Fick tvättar 4 maskiner och bäddat rent i sängen, längtar redan tills jag ska sova nu. Sedan har jag suttit och pluggat under dagen tillsammans med Emma som kom hem till mig. Är helt slut i huvudet nu, så vi tyckte det var dags att åka och träna. Hon har bokat in sig på ett spinningpass och jag bokade in mig på ett grit-pass. Ska bli riktigt kul! 

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0