Spinning

God kväll!
Testade på en ny bar idag med smak av cookies & cream från nutramino som var hur god som helst. Ska fortsätta köpa dessa och kan inte vänta tills jag testat fler smaker. Gick till gymmet lite tidigare idag så körde powerwalk på bandet i 20 min innan jag körde spinning i 45 min. Usch, var så extremt trött idag och kände att jag höll på att dö flera gånger, men jag tog mig igenom. Efter spinningpasset kände jag dock att jag behövde avsluta med lite mage så körde plankan och några få andra övningar. Just nu sitter jag i sängen och tittar på tv och har precis ätit upp min favorit-Propud med lussekatt. Synd att dom är ganska dyra annars hade det alltid funnits i mitt kylskåp hehe. Ikväll blir det en lugn kväll här hemma framför tvn.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0