Snart spinning

Hej Svejs!
Idag var det sovmorgon men trots detta var jag helt groggy på morgonen efter många konstiga drömmar inatt. Hade föreläsning mellan 10:15-12:00 och efter det satte vi oss och började med inlämningsarbetet. Kom just nu hem och sitter nu med en kopp kaffe och tog en mörk chokladbit för att få i mig lite energi innan mitt spinningpass börjar vid 17:30. Musik är på i bakgrunden så kroppen kan börja tagga igång sig då den är lite halvtrött. Använde mina höga stövlar idag och åh vad jag älskar dom verkligen. Väldigt varma och sköna men ganska tajta så får hoppas att dom töjer sig lite över foten. Får se hur kvällen slutar men ska i alla fall träffa Emmis efter spinningpasset så får vi se vad vi hittar på.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0