Dags att komma igång igen!

Hejsan hejsan!
Nu var det allt längesen man skrev här men antar att det är dags att komma igågn igen. Har haft en lång period av tentaplugg vilket har lett till att all energin har gått till det då vi skrev en tenta på 15 HP. Ny kurs har dragit igång nu vilket är statistik och verkar riktigt kul än så länge. Samtidigt ska jag komma igång med träningen och ett hälsosamt liv med mindre fester. Igår var det fullt ös då jag var på föreläsning, städade igenom hela huset, tvättade 4 maskiner tvätt, åkte och handlade och sist men inte minst gick jag och Emma och spelade biljard på kvällen. Vår förening hade anordnat en kväll för oss så det var trevligt att spela lite och prata med folk. På kvällen åkte vi sedan hem till mig där vi somnade. Inatt har det varit presidentval i USA och jag vet faktsikt inte vad jag tycker angående valet. Får bara hoppas på att det kommer bli en bra tid framöver, trots man hört mycket illa om Trump. Snart är det dags för mig och Emma och röra oss mot föreläsningen och ikväll väntar träning så ser fram emot denna dag. Ha en bra dag!
 
Puss //Emma
Bilder från gårdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0