Deppigt..

Hej hej!
Idag gick jag upp vid ca halv 8 för att gå in till skolan och plugga som jag gjort hela dagen. Börjar kännas någorlunda bättre med plugget men ska sitta fullt ut även de sista dagarna nu för att få extra kläm på det. Gick till gymmet för att träna överkropp men det varade inte länge då jag bara kände mig deppig över knät. Har så ont och är svullen så kan varken gå, sträcka ut det eller böja det nu. Dags att ta kontakt med vårdcentralen för starkare tabletter tror jag. Hoppas även fortfarande på svar från min ortoped så jag kan komma vidare med detta. Har precis ställt mig och bakat chokladbollar som jag ska avnjuta nu samtidigt med en kopp kaffe och lite kvällsplugg innan det är natten för min del.
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0