Testa knät för löpning

Hej hej!
Idag gick jag upp tidigt idag med men bestämde mig för att plugga hemma på morgonen. Vid 11-tiden kom Emmis hit och vi satte oss och solade på min balkong. Var riktigt härligt och lite mer färg tror jag man fick trots att det bara varade i 3 timmar innan vi sedan skulle på föreläsning. Köpte en glass på vägen vilket var riktigt gott, går inget vidare med den här nyttigheten inför sommaren.. Nu är jag hemkommen från föreläsningen och tänkte faktsikt bege mig ut på en liten löprunda. Vet inte om det är så smart egentligen med tanke på mitt knä, men har tyckt att det har känts bättre den senaste tiden. Funkar det inte lär jag ju märka det relativt snabbt ändå, men är verkligen så sugen på att springa så det sprätter i hela kroppen. Ni som älskar att springa vet hur det känns ;)
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0