Vårväder

Goddagens!
Idag vaknade jag upp vid 9 och gick då upp och åt frukost tillsammans med min mamma som var hemma idag. Tog det väldigt lugnt på morgonen innan jag och mamma bestämde oss för att gå ut och gå i det vackra vädret. Blev en powerwalk på 7 km längs havet och avslutade med lite matköp och en cappucino. Till middag gjorde vi oss varsin köttfärsfylld paprika med smält ost på, såå gott! Just nu sitter vi och äter efterrätt som består av jordgubbar och hallonkvarg samt en kopp kaffe. Såå gott så jag avlider! Samtidigt sitter jag och skriver på vårt gymnasiearbete som ska lämnas in på fredag redan. Stress stress.. Har även fått en baldejt till balen nu, så behöver inte längre oroa mig över att gå ensam. Detta får mig att längta jättemycket till bal och student och allt :D   
 
Puss //Emma


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0