Tisdag

Hejsan hejsan!
Morgonen började inte på bästa sätt då jag faktiskt gick upp 5:30 men hade inte en riktig lektion förrän 11:10.. Åkte i alla fall ner till stan och gick in på Espresso House och tog mig en cappuccino samtidigt som jag satt och småpluggade lite. Åkte därefter in till skolan för att skriva matteprovet. För en gång skull kändes det faktiskt bra vilket känns läskigt då jag kan ha missuppfattat allt, men får hoppas på det bästa. Psykologisamtalet gick även det bra, var rätt kul faktiskt. Tog en snabb sväng om fitness & hälsabutiken och fick köpt mig 4 st nya quest bars innan jag åkte hem. Asså jag dör verkligen för dom barsen, tycker dom är så goda verkligen!! Köpte även en ny smak som jag inte testat innan som heter S´mores. Ska bli spännande att testa någon dag. Lagade middag till mig och min mamma som bestod av lax och wookade grönsaker till det. Kom nyss hem från fotbollsträningen för en stund sen och tog lite kvällsmat. Mamma kom hem från att ha handlat ungefär samtidigt, och jag älskar verkligen när kylskåpet blir fullt med mat hehe. Nu har jag en uppgift som måste göras *snaaaark*, innan jag kan gå och lägga mig.
 
Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0