Sovmorgon

God morgon!
Skönt att kunna sova till 8 idag, känner mig för tillfället utvilad vilket känns skönt. Jag gillar ju som sagt att ta det lugnt på morgonen och brukar därför gå upp 1,5 timme innan jag ska gå iväg till bussen. Brukar börja med att ta på kläder och sminka mig innan jag börjar med fruksoten. Då kan man njuta så länge som möjligt av den samtidigt som man kollar runt bland olika bloggar. För mestadels läser jag bara vänners och träningsbloggar vilket jag älskar. Det gör att jag får lite motivation varje dag :) Har precis ätit en skål havrewgrynsgröt med banan och blåbär samt druckit en kopp kaffe så nu är jag mätt. Efter att ha stått stilla på samma vikt i 4 dagar nu hade jag äntligen gått ner några hg idag, wiiiie. Skam den som ger sig! Har ju som sagt en hel del kvar innan jag är nere på det jag vill, men små framsteg är bättre än inget. Nu är det inte långt kvar tills jag ska gå så ska fixa lite saker här hemma innan. 
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0