Minus på vågen

God morgon! 
Igår eftermiddag fick Erika äntligen färgat min utväxt och det blev verkligen en förändring. Efteråt åkte jag och HP till gymmet för att köra lite styrka. Inget speciellt tufft pass blev det men lite fick vi gjort i alla fall. När jag sedan kom hem var jag svinhungrig så jag gjorde mig en slags nyttig chokladmousse på äggvita och proteinpulver. Testade även wild chips vilket var ett perfekt snacks till Wallander. Detta snacks innehåller mängder med proteiner och inga kolhydrater alls, passar min diet perfekt! 

 Inatt har jag haft mardrömmar, inte kul alls.. Speciellt om man vet att man är ensam hemma.. Kunde i alla fall somna om till slut innan klockan ringde vid 6. Gick upp och tog på mig träningskläderna, borstade tänderna och svalde mina 2 jacked rips tabletter innan jag gick ut till bussen. Ser verkligen hemsk ut, inget smink och har flätan som jag sov med inatt, kaos. Jag kan meddela att på en vecka exakt nu sen förra måndagen har jag tappat 5,1 kg, så sjukt nöjd! Visst förstod jag att jag skulle tappa i vikt när jag började med min diet där jag skippar de största kolhydratsbovarna samtidigt som jag kommit igång med att springa lite, men att det var möjligt att tappa så mycket är helt sjukt! Antagligen beror det till största del på att jag vräkte i mig socker och kolhydrater förra helgen vilket bidrog till att man automatiskt väger mer dagen efter. Just nu sitter jag på bussen ner och försökte sova vilket inte gick... Så därför skriver jag hör istället. Hoppas ni får en bra måndag allesammans :)

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0