Helgen som gått

Har varit en bra helg på många sätt! Fredagen bestod av shopping tillsammans med min mami då jag fick köpt lite nya bh:ar och träningskläder. Vi åt en god lunch på Le Pain där vi båda åt min favvosallad. Sedan kom min bror in och så gick vi till Jensens och åt varsin god köttbit. När vi sedan sitter på bussen hem kliver Simon på och så fick jag även träffat han vilket var kul :D 

Lördagen bestod större delen av dagen av högskoleprovet. Tråkigt nog försämrade jag mitt resultat vilket suger.. Direkt när vi var klara tog jag bussen till en lokal där jag träffade Hanna & Ömar och så åt vi och förberedda oss i för kvällens fest. Det var en avskedsfest till Ömar som ska åka till USA och jobba som Au pair. Kvällen var såå lyckad verkligen! Trots att jag var nykter så skrattade jag och pratade med massa härligt folk. Vi hade limbo, dansstopp och lekte hela havets stormar. Sov dock bara 3 timmar den natten vilket gjorde att jag var sjukt trött hela söndagen. Så min söndag bestod av film och ett kort träningspass på gymmet. 

Puss //Emma

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0