Cash is king!

God morgon :) 
Dagen igår blev inte direkt vad jag hade tänkt mig.. Började känna att det kliade i halsen, jag frös och kände mig allmänt seg bara. Fick helt enkelt stå över gårdagens fotbollsträning och spenderade kvällen på att plugga istället samt se film och bara ta det lugnt. Idag är halsen värre och jag vill helst inte svälja om jag inte måste. Solen skiner i alla fall vilket gör mig glad :D Eftersom vi bara har valdria lektioner valde min grupp att stanna hemma. Då passar jag på att jobba lite extra faktiskt och från klockan 11 väntar 10 timmars jobb framför mig. Frukosten bestod idag av kaffe, C-vitamin brustablett, proviva och en skål med yoghurt och granola. Ska verkligen boosta mig nu med massa c-vitaminer och allt möjligt eftersom vi har 100-dagarsfest imorgon och till helgen ska jag spela fotbollsmatch vilket jag ser fram emot. Hoppas ni får en fin dag och till er som är lediga, passa på att ta en promenix i det vackra vädret. Ska nu alldeles strax iväg till tygaffären och titta på ett tygmaterial som min balklänning ska ha och sen kan jag äntligen beställa den.
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0