Var är energin?

Hej hej!
Igår kväll hade vi överraskningsfest för Jonathan som Gustav och Jessica hade anordnat och som också blev väldigt lyckat. Vi var samlade ett stort grabbgäng samt brudgäng och när han klev in i lokalen möttes han av massor av grattis och tutor. Det roligaste var nog att se hur glad och chockad han blev när han klev in och kvällen fortsatte med fest. Ingen alkohol för min del då jag ska försöka undvika det så mycket som möjligt nu innan student och allt. Jag hade väldigt kul ändå trots allt att få träffa alla sköna och roliga människor. Kom hem runt 00:30 inatt då jag somnade direkt. 
 
Idag bestämde jag mig för att köra min morgonträning på gymmet här hemma istället för i skolan då vi inte har några crosstrainer där. Har inte fått röntgat foten än som det sägs vara att jag har en sttessfraktur i. Så i nuläget ska jag inte belasta foten med hårda isättningar som i fotbollen och löpningen, vilket gör att crosstrainer är ett bra alternativ. Trots att jag var hur trött som helst, hungrig och huvudvärk promenerade jag iväg till gamla gymmet. En celcius idag var givet trots att jag gick upp 9:00 på morgonen. Fick i alla fall kört ett 30 minuterspass med intervaller på crosstrainern följt av rygg, armar och lite mage. Hade inga större krafter till att vara kvar längre och köra helt slut på kroppen utan fick nöja mig med det. Har ju min 5:2 dag idag vilket betyder fasta (Bara ätea 500kcal). Fick i mig ett kokt ägg och en kopp kaffe nu till frukost vilket smakade väldigt väldigt bra. Nu ska jag sätta igång med lite plugg innan det väntar jobb för mig vid 15:00 tiden. 
 
Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0