Steka hela dagen

Har suttit inprincip hela dagen i solen här hemma faktiskt. Började med framsidan då det var sol där och flyttade mig sedan till baksidan huset för att fortsätta sitta i solen där. Har varit helt underbart! Lyssnar på musik och bara njuter av sommarvärmen, för det är precis vad det är. Jag har kunnat sitta i bikini hela dagen utan att ens känna att man fryser lite. Gjorde mig en bananpannkaka till lunch och sedan har jag ätit jordgubbar. Lyx deluxe ;) Man känner nu på eftermiddagen att solen inte tar lika mycket men däremot är det ändå hur skönt som helst att sitta ute. Jag mår verkligen så bra av det :) Får se vad resten av dagen har att erbjuda.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0