Off to Gothenburg

Hejsan!
Igår hade jag morgonträning då jag fick ett tråkigt besked.. Har förmodligen en stressfraktur i min fot.. Ledsamt och deppigt! Hade sedan psykologi där det kom ett mer positivt besked om att det gick bra på provet. Efter skolan drog jag och några klasskompisar till stan och gick runt där och tittade i affärer men satt även vid vattnet o h snackade. På kvällen städade jag och mamma huset och sedan tittade vi på finalen av lets dance. Cheatade också och åt naturgodis, men sjukt gott! 

Idag vaknade jag upp vid 7 och mamma var redan vaken då. Tog det lugnt på morgonen och åt frukost vid 9. Nu är jag och mami på väg till Göteborg för att möta upp hennes väninna och hennes dotter. Ska bli så kul att äntligen få träffa dom igen eftersom det är så svårt att få till och ses då de bor i Halmstad. Nu ska vi ha en trevlig dag med shopping och därefter ska de med oss hem och stanna till imorgon. Missar tyvärr min fotbollsmatch idag men jag vet att de kommer kämpa för en vinst och jag håller mina tummar. 

Puss //Emma










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0