Nytt jobb

Hejsan svejsan!
Haft fullt upp idag verkligen då jag gick upp 6:30 för att hinna packa och fixa. Sedan möte vid 10:00 och därefter direkt till Kungälv sjukhus. Klantig som jag är har jag missuppfattat vad drop in betyder och därför kunde jag inte göra någon röntgen. Jag och papi åkte då till thairestaurangen där jag åt mängder med mat. Vid 13:30 gick jag till Lindex, mitt nya jobb. Helt kaos i butiken just nu då vi ska renovera om, men det kommer bli sjukt snyggt. Kändes verkligen bra och roligt trots att det mest handlade om att flytta runt varor osv. Tiden gick sjukt snabbt och helt plötsligt var det dags att sluta. Gick direkt till tåget som jag sitter på nu och är på väg in till stan där jag mäter upp.nicki och vi åker vidare till Bella. Ikväll blir det krök och sedan utgång, woho! Trevlig Valborg allesammans :D

Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0