Full med energi

Hejsan i solskenet!
Gick upp tillsammans med min mamma idag vid 6:30 för att få skjuts av henne till gymmet. Svalde mina 2 jacked rips tabletter och tog en celcius och sedan var jag full av energi. Blev hela 80 min cardio varav 40 min på trappmaskinen då jag svettades som en gris men benen orkade verkligen kände jag. 40 resterande minuter tillbringade jag på löpbandet där jag från början bara hade tänkt springa i 10 min, men blev istället 40 min haha. Alltid tyngst i början men ju mer jag kom in i det och ökade tempot så flöt det på bra och det blev några intervaller. Därefter var det fokus på rumpa och mage men gjorde även några dips. Ett underbart gympass som varade i över 2 timmar, men det var behövligt efter att jag mådde dåligt igår natt. Kom hem för en stund sen och fick satt på en tvätt, och nu har jag precis ätit en skål gröt. Supermätt och lite småseg nu.. Vädret idag är helt fantastiskt och ska bara njuta! Skönt att det inte blev något värre efter jag var dålig. 
 
Puss //Emma






Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

Svar: Tack tack!
Emma

2015-04-08 @ 22:03:29
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Erika

Härligt, alltid roligt när man känner att man har extra energi :)

Svar: Ja det är verkligen härligt! :)
Emma

2015-04-08 @ 22:17:46
URL: http://reachyourgoal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0