Usch fy blä!!

Hallåååå vänner, bekanta och alla läsare! 
Sitter här i soffan som jag har gjort ex antal timmar nu och försökt få ihop ett svenska tal som jag ska hålla nu på torsdag och där temat är rättvisa. Har helt och hållet inte en idé och känner mig just nu bara allmänt stressad och besviken. Har kommit en liten bit men är långt ifrån klar och hjärnan vägrar samarbeta. Min mormor nämnde jag var här förut och det var kul att få träffa henne. Vi åt en god broccoligratäng som mamma gjorde och tog en kopp kaffe innan hon skulle bege sig hemåt. Usch vad jag hatar när det inte går som man vill med pluggandet och allt bara låser sig. Här på bloggen går ju fingrarna som bara den medan i word dokumentet blir dom stela som is. Lär få sitta uppe hela natten och skriva för att få till något överhuvudtaget. Har druckit några koppar kaffe och ätit lite mörk choklad men inte fickd det mig på bättre humör. Ne, får försöka få till något mer på mitt tal. 
 
Puss //Emma
Girly_M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0