Jag gillar Malmö och denna helgen

God morgon! 
Igår efter vi hade slappat lite på hotellet som vi gjorde en lång stund började vi göra oss i ordning inför middag. Vi hamnade på Steakhouse där vi började med förrätt som va vitlöksbröd och en tomatsallad med mozzarella. Till huvudrätt åt vi en helt underbar pepparbiff med klyftisar och bearnaiesås. Filip beställde sedan in en sjukt god chokladkaka som även jag fick smaka på och det smälte verkligen i munnen. Till maten drack jag ett glas champagne och ett glas rosé, äre kalas så är det! När vi var nöjda och belåtna där gick vi vidare till ett annat ställe där pappa bjöd på en god drink och vi hade det mysigt. Blev en promenad sedan innan det var dags att sova. 

Idag vaknade alla upp helt döda efter den sena gårdagen. Fick dragit på oss lite kläder och gick ner och åt en enorm frukost även idag. Helt sjukt att man kan få ner så mycket mat som jag faktiskt fick ner. Blev en tupplur efter frukosten och nu har vi packat i ordning alla kläder för hemgång. Tåget går inte förrän vid 3 så vi får sitta på centralen och chilla så länge, kan va skönt det.

Puss //Emma





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0