Fredagslunch med min favvo

Åh vad jag bara älskar fredagar, så underbara!! Började med träning på gymmet i skolan då det blev lite cykel och sedan överkropp. Avslutades med ett gött bålpass. Åt ingen lunch i skolan utan hade min enda lektion som va religion för att luncha med Sofia på stan istället. Till slut bestämde vi oss för att sätta oss på den nya Le Pain restaurangen. Vi båda beställde en smarrigt god entrecôte och sedan drack vi varsin kaffe på maten. Blev sittandes en lång stund och bara snackade och fick även ett långt skrattanfall. Det är så det ska vara! Just nu sitter jag på tåget hemåt. Har inga planer inför kvällen men blir lugnt för min del. 

Puss //Emma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0